Monday, October 27, 2014

تبریکی به مردم و وکلای پیروز ولسوالی لعل و سرجنگل

دست اندر کاران وبلاگ آینهء لعل پیروزی 15 تن وکلای ولایت غور را، به وکلای انتخاب شده و مردم این ولایت تبریک گفته و بصورت خاص کامیابی چهار تن از کاندیدا های شورای ولایتی ولسوالی لعل و سرجنگل را، به وکلای انتخاب شده و به عموم مردم لعل و سرجنگل تبریک عرض می کنند. وکلای محترم هر یک، محمد مهدوی، غلام سخی جاوید، عبدالحمید ناطقی و گلثوم  رضایی پیروزی تان مبارک باد.
لازم می دانیم نگرانی ها و دیدگاه های خویش را بصورت مختصر بیان نماییم: قسمیکه همه می دانند انتخابات یک پروسه آزاد، دموکراتیک و مهم ملی است که از طریق آن مردم، نماینده های شان را در دولت انتخاب کنند تا این نماینده ها بتوانند صدای مردم شان بوده و خواسته ها و درد های مردم را به گوش اعضای دولت و حکومت برساند، و در پهلوی بیان خواسته های مردم، در بارهء موضوعات مهم و کلان ملی و ولایتی تصمیم بگیرند. تصامیمی که به نفع همه مردم بوده و در آن از حقوق موکلین شان دفاع نمایند.
مسئولیت های وکلای شورای ولایتی بدون شک خیلی مسئولیت های مهم و در عین زمان زیاد خواهد بود، وکلای انتخاب شدهء ولسوالی لعل و سرجنگل همهء شان انسان های فهمیده و بادرک هستند، و از مسئولیت ها و چالش های پیش روی شان بخوبی آگاهی دارند، ما هم به عنوان جوانان ولسوالی لعل و سرجنگل نگرانی مان را از رقابت ها و زدوبند های درون فیروزکوه و بطور خاص در شورای ولایتی غور ابراز نموده و از وکلای انتخاب شده تقاضا داریم تا با درایت و هوشیاری تمام و درک محرومیت های مردم لعل و سرجنگل و زدوبندهای درون فیروزکوه؛ از حقوق مردم همیشه محروم لعل و سرجنگل دفاع نمایند و رقابت های منفی و زدوبند های سیاسی دوران کمپاین های انتخاباتی را کنار گذاشته و باهم در راستای دفاع از حقوق مردم و رساندن صدای مردم، همکار همدیگر باشند. رقابت های سالم و مثبت را بوجود بیاورند. برای فرستادن یک تن به سنا تلاش کنند، و پیشتیبان یکدیگر در مواضع مربوط به منافع ولسوالی محروم لعل و سرجنگل باشند، زیرا این ولسوالی نهایت محروم بوده و از کمک های دولت و بودجه های ولایتی شدیدا محروم بوده است.

یکبار دیگر کامیابی وکلای انتخاب شده را تبریک گفته و برای شان موفقیت آرزو می کنم.

No comments:

Post a Comment