Saturday, April 13, 2013

نوید و کار!


نوید و کار!

مکتب شنیه چپرقل: این مکتب به مدت سه یا چهار سال است که تعمیرش نیمه کاره است یک مقدار بودجه که از طرف دولت پرداخته شده بود آن هم به کام یک تعداد افراد خائین قرار گرفته  است در این باره هیچ کسی توجه نکرده است تا کی اطفال این مردم در روی ریگ گرم و آفتاب سوزان مقاومت کنند باید در این راستا با این مردم همکاری صورت بگیرد که تا اطفال شان را از این بحران نجات بدهید که تا اطفال این مردم بتواند به فکر آرا م وچهره های خندان دروس شان را پیش ببرد .
انتظار تا کی! یک مقدار سنگ های که روی هم چیده بود از هم پاشیده است واز نگاه مواد درسی میز، چوکی، فرش و خیمه بطور کامل محروم است باید مدیر معارف لعل وسرجنگل کوشش نماید که این مشکلات را با ریاست معارف غور در میان گذاشته و حل و فصل نماید. همه مردم شاهد است که در سال یک بار هیئت  نمی آید که احوال شاگردان را بگیرد که درس است یا نه معلمین حاضر است یا خیر حداقل در سال یک بار از نزدیک دیدن نماید که چه تعداد شاگرد درحال تعلیم است ؟ و چه تعداد شاگرد غیر حاضر دایمی دارید در صورتیکه پدران شان چوپانی می کنند؟ تا فرزندش مکتب برود یک چیزی را بیاموزد خدای نا خواسته نشود که آنجا برود که برایش یک کلمه درس گفته نشود. آنها چشم امید مردم است که تا این مردم را از بحران سیاسی واقتصادی نجات دهند تا کی زیر دست قدرت مندان خم شویم ای فرزند وطن بیدار باشید که دیگر فریب نا کسان را نخورید وغیرت خود را به کسی نفروشید .
وکیل صاحبان شعارشان همیشه این بود که رأی شما سرنوشت ساز است امروز همه مردم شاهد است که رأی دادن به اینها همه را بی سرنوشت کرده است چراکه یک تعداد افراد که در پارلمان داریم همه شان خدمت به خویش و قومی خود میکند که این مردم مظلوم را به باب فراموشی گذاشته است که تا خدمت شما مردم را جبران کند که دیگر این اشتباه را تکرار نکنید اگر رأی هم دادید به فرد مورد اعتماد رأی بدهید ودیگر فریب سخنان گرم و نرم آنها را نخورید حقیقت اینست که راه خود را باید خودمان انتخاب کنیم نه اینکه دیگران سرنوشت مارا انتخاب کند وکیل فریب کار، آتش زندگی جوانان اند.

عبدالحق "رسولی "
ماهنامه علم و عمل
فرستنده: م. تقی حسین زاده

No comments:

Post a Comment